Administrare juridică

[vc_row css=”.vc_custom_1555928715848{padding-top: 150px !important;padding-bottom: 70px !important;background-image: url(http://www.profadmin.md/wp-content/uploads/2019/04/juridical-assistence.png?id=4027) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50 px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • asistență juridică la înființarea asociației;
  • servicii de înregistrare a condominiului (bunurilor imobile);
  • recomandări cu privire la ajustarea activității Asociației la cadrul legal în vigoare;
  • elaborarea regulamentelor de ordin intern; de modificare a actelor de constituire și eventualelor înregistrări în registrele de publicitate;
  • organizarea Adunărilor Generale a membrilor Asociației, conform cerințelor legislaţiei în vigoare;
  • conlucrarea cu Consiliul de Administraţie;
  • înregistrarea și soluționarea reclamațiilor proprietarilor, cu privire la administrarea condominiului;

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • medierea conflictelor apărute în condominiu;
  • consultarea Asociației privind posibilitatea de a obține subvenții guvernamentale și non-guvernamentale, în vederea îmbunătățirii eficienței energetice al blocului;
  • consultarea proprietarilor privind posibilitatea de a obține subvenții/compensații la plata serviciilor publice;
  • întocmirea somaţiilor de plată către restanţieri;
  • întocmirea dosarelor în vederea acţionării în instanţă a restanţierilor;
  • reprezentarea Asociaţiei în instanţele de judecată, în fața instituțiilor publice și private legate de administrarea Asociației și condominiului;

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]