Administrare juridică

  • asistență juridică la înființarea asociației;
  • servicii de înregistrare a condominiului (bunurilor imobile);
  • recomandări cu privire la ajustarea activității Asociației la cadrul legal în vigoare;
  • elaborarea regulamentelor de ordin intern; de modificare a actelor de constituire și eventualelor înregistrări în registrele de publicitate;
  • organizarea Adunărilor Generale a membrilor Asociației, conform cerințelor legislaţiei în vigoare;
  • conlucrarea cu Consiliul de Administraţie;
  • înregistrarea și soluționarea reclamațiilor proprietarilor, cu privire la administrarea condominiului;
  • medierea conflictelor apărute în condominiu;
  • consultarea Asociației privind posibilitatea de a obține subvenții guvernamentale și non-guvernamentale, în vederea îmbunătățirii eficienței energetice al blocului;
  • consultarea proprietarilor privind posibilitatea de a obține subvenții/compensații la plata serviciilor publice;
  • întocmirea somaţiilor de plată către restanţieri;
  • întocmirea dosarelor în vederea acţionării în instanţă a restanţierilor;
  • reprezentarea Asociaţiei în instanţele de judecată, în fața instituțiilor publice și private legate de administrarea Asociației și condominiului;
Acest site utilizează cookie-urile și vă solicită datele dvs. personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.